eindelijk weer internet - Reisverslag uit Kruiningen, Nederland van Jan & Elly Berg - WaarBenJij.nu eindelijk weer internet - Reisverslag uit Kruiningen, Nederland van Jan & Elly Berg - WaarBenJij.nu

eindelijk weer internet

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg Jan & Elly

16 Juli 2014 | Nederland, Kruiningen

maandag 14 juli.
Het was een helse nacht er zaten in de blokhutten op de camping 20 jongeren met begeleiding die eerst al in de middag met een bal alle keren richting de camper schopten niet leuk dus ze gewaarschuwd de leiding deed net of ze gek waren later schopten ze de bal tegen onze tafel er werd wel een excuus aangeboden maar Elly zei de volgende keer gaat het mes er in, toen was het over.
Na het avondeten nog een spelletje triktrak en toen naar de deense crimi Dicte gekeken om 10 uur zette ik hem op het voetballen maar daar was de eerste helft al afgelopen 0-0 dus niets gemist.
om 22.30 gingen we naar bed ik keek nog even het voetbal af en het was toch wel spannend gelukkig scoorden de duitsers in de verlenning.
Nu maar slapen dacht ik maar dat was van korte duur die jongeren maakte een kabaal van jewelste ik en de rest van de camping ook denk ik hebbeb ieder uur van de nacht gezien.
Om 5 uur was ik er klaar mee en vroeg of ze nu eindelijk x*#!?| eens wayt rustiger konden doen dat hielp voor 10 minuten dus het gevolg om 6 uur zaten we aan het ontbijt en om 7.15 uur reden we naar Middelburg
waar we zonder oponthoud op de camperplaats aankwamen het was een grote parkeerplaats met 4 vakken voor campers er is stroom drinkwater en ook kan je je afvalwater en je toilet legen alleen moet je je toilet in het zelfde gat gooien als je afwaswater dus dat heb ik maar niet gedaan.
Zo zuinig als we zijn op de stroompaal was nog een vrije stekker met geld erop dus snel aansluiten we hadden op de camping zonder stroom gestan en de zonnepaneel kon het goed aan mar toch nu kon ik de koelkast op 220 volt zetten.
nel de fietsen eraf en de stad in maar de meeste winkels waren nog dicht dus dan maar een kopje koffie drinken op het plein bij het oude stadhuis en oh jee er was een antiekmarkt dus na de koffie een rondje over de markt en om 12 uur een kroketje/ fricandel bij de snackbar en daarna naar de camper lekker in het zonnetje.
'middags nog een andere camper geholpen die water wou tanken maar zijn slang was te kort en ja ik heb een hele lange, maar wat een pech voor de man de kraan was stuk en het water kwam er aan alle kanten uit behalve door de slang.
Het was een heerlijk relaxte middag en Elly had lekker spaghetti gemaakt die we heerlijk buiten opsmulden.
In de avond nog wat tv gekeken en lekker slapen want we waren bekaf.

Dinsdag 15 juli.

Vandaag gaan we eerst naar Vlissingen naar het martiem museum daar is een tontoonstelling van Jan Sanders een teknaar die veel kalenders voor de sigma heeft gemaakt en ook wel eens een patatje bij ons in de snackbar kwam halen dus dat wilde we graag zien.
Het was de moeite waard ook de rest van het museum en ook de kazematten in Vlissingen erg mooi.
Weer terug bij de camper eerst maar even wat boodschappen bij de jumbo en dan op weg naar Kruiningen naar camperplaats de plantage.
Na een korte rit kwamen we daar aan het was een prachtig plekje de foto's komen later nog mooi sanitair en een heerlijk warme douche en dit alles voor maar 12,50 en dan mochten we ook de wasmachine nog gratis gebruiken. We hadden geen tv want ik was te lui om de camper op een ander plekje te zetten maar dan maar een dvd er in en met de kippen op stok.

woensdag 16 juli
Vanochtend natuurlijk wel om 6 uur wakker maar ja dat heb je al je om 21.00 uur ob bed ligt maar wel 9 uur slaap gehad nu snel er uit om takkie even eruit te laten en ddarna weer achter tot 8.30 uur alles klaar voor het ontbijt en om 9 uur de broodjes halen bij de landwinkel.
Na het ontbijt even de fietsen eruit en ja Elly had weer eens een lekke band word een beetje een traditie dus snel de banden binnen en buiten gewisseld want we hebben alles dubbel mee en er weer om gezet opgepomt en toen mijn fiets eraf en fietsen maar naar Ierseke een kopje gedaan op een terrsje en naar de fietsen winkel voor een nieuw zadel voor mijn fiets ook dat word een traditie want vorig jaar ook al maar we hadden pech de fietsen winkel was net dicht en ging niet meer open vandaag dus dan maar naar Kruiningen ook daar even een stop bij de bakker annex ijssalon voor een ijsje en op zoek naar de fietenmaker daar ook hier nul op het recest dus dan maar weer naar de camper onderweg zagen we een motorwinkel die ook e bikes verkocht dus dar maar even proberen en ja hoor hij had een goed zadel alleen staat er gazelle op maar dat zal mij een worst zijn ik kan weer goed zitten en hij werd er ook nog gratis op gezet.
Weer terug bij de camper even lekker lui en nog even gebeld hoe het met onze Job is gegaan want die is vandaag geopereerd aan zijn gehemelte gelukkig mocht hij alweer naar huis maar is nog wel erg beroerd hopelijk gaat het morgen beter.
We ziten nu op het terrs van de winkel dat bij de camperplaats hoort want hier hebben we wifi .
Nu nog even verse karnemelk halen en dan weer naar de camper morgen rijden we naar de biesbosch waar we een rondvaart gaan maken.

• 16 Juli 2014 - 19:35

Rita:

Geniet er maar lekker van toppers xxx

• 16 Juli 2014 - 22:28

Michelle:

Lekker hoor vakantie.
    Veel plezier
    xxx

• 17 Juli 2014 - 11:22

G:

Klinkt erg goed broer en schonezus....lekker weer erbij besteld, goed gedaan. Hebben wij ook wat aan hier. Geniet ervan :)